czwartek, 21 czerwca 2012

DIY Bags

Hey :) Jak więc obiecałam dodam jeszcze post :) więc jakby ktos nie wiedział to skrót DIY znaczy Do It Yourself (z ang. Zrób to sam) Wiec ja robie sama sobie torebki, daje mi to wielką satysfakcję, gdy idę gdzieś ze znajomymi z nowo uszytą torebką, i kazdy mowi, 'ohhh... jaką masz ładną torebkę <3, gdzie ją kupiłaś' , a ja na to wybucham smiechem i mowie ' SAMA USZYŁAM!!!!' a oni wtedy takie wiecie WOOOW, a ja hahahaha i nie mg ze smiechu wytrzymać :) Świetnie czuje się rowniez z wiedzą ze NIKT (raczej) na CAŁYM ŚWIECIE ( jesli nie zgapil) nie ma takiej samej torebki jak ja :) Wonderful feeling <333 Tu macie przykład takiej torebki przeze mnie uszytej, narazie mam tylko jedną. Nowy projekt już powędrował do krawcowej, bo mi sie maszyna popsuła ;/ ale spoko ona to uszyje poprostu solidniej. jak dostanę moją zdobycz jeszcze przed wyjazdem na wakacje to wam wstawie fotkę . To jest własnie ta pierwsza :) nie pokazuje wam jej od srodka ani nic bo jest całkiem pusta , w sensie nie ma kieszonek ani nic taka pierwsza moja torebka, ta co teraz jest u krawcowej to juz bd miała kieszonke i zapięcie, taki klips, z resztą napewno wam pokaze jak ją dostane :) Zachęcam was do robienia takich torebek, jak nie umiecie szyć to poproscie mamę czy babcie, napewno was na uczą, a jak nie to oddajcie do krawcowej, ja najpierw robie taki projek a pozniej oddaje by krawcowa solidnie zaszyła, bo inaczej torebka moze sie rozpruc ;(( Jak macie jeszcze jakieś pytania to napiszcie w komentarzach napewno odpowiem :) Love from Fashionable :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz