poniedziałek, 16 lipca 2012

W sumie tylko przeprosiny.

Hey wszystkim!

Więc odrazu chcę Was bardzo przeprosić za moją nie obecność ;)
Przepaszam, ale jak już wczesniej wspomniałam, wychechałam na 2 tygodnie na wakacje, do Włoch ( opisze Wam je zaraz w nowym poście).

Przepraszam też, że nie wstawiłam tych postów z pakowaniem itp, itd.
Naprawde nie miałam czasu na rrobienie i wstawianie tu zdjęc ;( I'm sorry :)
Ale postaram wam sie to jakoś teraz wynagrodzic.

Puki co bd na miejscu, w domu więc jak mi sie bd nudzic albo bd siedziec w domu to napisze lub zrobie jakiś fajny post!


*** DLA CIEKAWYCH - NA MOIM BLOGU MOGĄ SIĘ ZNALEŹĆ POSTY TAKIE JAK:
- Wakacje we Włoszech - everything about.
- Haul z Włoch (może)
- Moja kolekcja lakierów do paznokci, ale nie lubie kolekcji więc nie wiem.
- Recezja lakierów z serii Miss Selene!!!!!
- O moich planach na przyszły rok szkolny i o failach z ubiegłego oraz o braku paska.
- Moje produkcje z polyvore
- Niedługo moja 2 DIY bag

I pewnie wiele innych :))

Zaraz bd pisać dalej!! :**

Fashionable xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz